16/4/14

DIY: Μεταμορφώνοντας τον καθρέφτη

Μέσα στη τρέλα μου να αλλάξω στο σπίτι ότι δεν μου άρεσε ή μου ήταν απλά αδιάφορο και στην προσπάθεια μου να πρωτοτυπήσω, έκατσα και έστυψα το μυαλό μου με το τι μπορώ να κάνω στον ολόσωμο καθρέπτη που βρίσκεται στην είσοδο του διαμερίσματος μου. Έστυψα και ξαναέστυψα το μυαλουδάκι μου και μου ήρθε η φαεινή ιδέα που θα σας παρουσιάσω σε αυτή την ανάρτηση.

Αυτός είναι ο καθρέφτης μου πριν. Ένας απλός καθρέφτης που είχα αγοράσει από το πολύ γνωστό και αγαπημένο σουηδικό κατάστημα, ονόματα δεν λέμε.




Έψαξα στο ίντερνετ για μοτίβα που μπορούσα να κατεβάσω δωρεάν (στο pinterest κυκλοφορούν μιλιούνια).  Βρήκα κάποιο που μου άρεσε (αυτό: http://www.stencil-library.co.uk/ottoman-border-stencils/page1.html), το εκτύπωσα σε Α4 και το φωτοτύπησα καμιά 10αριά φορές. Έκοψα με το ψαλίδι κατά μήκος του μοτίβου και το κόλλησα (με κόλλα σε σπρέι) πάνω στο φελιζόλ (πάχους 2 εκ.)


Με το κοπίδι άρχισα να κόβω το φελιζόλ. Χρησιμοποίησα ένα χοντρό κοινό κοπίδι κι ένα μικρό που χρησιμοποιούν για την κατασκευή μακετών.

Έβαλα στη κορνίζα του καθρέπτη χαρτοταινία (για εύκολη και καθαρή αφαίρεση της μπορντούρας στο μέλλον). Πάνω από τη χαρτοταινία έβαλα κολλητική ταινία διπλής όψης κι εκεί πάνω κόλλησα την μπορντούρα μου.

Αυτή είναι η όψη του καθρέπτη μου πια. Δεν είναι άσxημο ε? Φέρνει κάτι σε ανατολή θα έλεγα.


Μεγάλο μειονέκτημα ήταν ο χρόνος που αφιέρωσα για αυτή την κατασκευή. Μπόλικα απογεύματα πέρασαν κόβοντας και κολλώντας. Τα φελιζόλ που περίσσεψαν, φυσικά δεν τα πέταξα. Είναι ιδανικά για την κατασκευή γραμμάτων κ.α, φαντασία να υπάρχει. Προσωπικά σκοπεύω τα επόμενα Χριστούγεννα να φτιάξω με αυτά μία φάτνη.

2 σχόλια:

  1. Όντως έχει Ανατολίκο στυλ άρα με τα έθνικ, που είναι στην μόδα φέτος, είσαι μια χαρά! Πάντως χαράς το κουράγιο σου να κόψεις τόση πολυστερίνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν πάθεις, δεν θα μάθεις, λένε!!! Κι εγώ σίγουρα δεν πρόκειται να το ξανακάνω ποτέ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...