22/12/14

Μυστηριώδης γενειοφόρος εν δράσει!


Ανταποκρινόμενη θετικά στο κάλεσμα της Ζήνας από το Ef Zin και της Τζίας από το one perfect day
έλαβα μέρος στο Secret Santa που διοργάνωσαν άψογα κι ελπίζω να γίνει από εδώ και πέρα θεσμός!!

Έγινα μυστικός νίντζα - άγιος, έκανα τη δουλειά μου γρήγορα, καθαρά και χωρίς να αφήσω ίχνη (ιιιιιιχαααααά - χοχοχοχο)  και μετά περίμενα την "επίθεση" από τον "ανταγωνισμό"....χαχαχαχα
Κληρώθηκα μυστικός άγιος της αγαπημένης μας Θάλειας και Γεωργίας από το μπλοκ ΖΩΓΡΑΦΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ και την ανάρτηση για το δώρο που τους έφτιαξα και έστειλα θα την βρείτε εδώ: http://thtzellou.blogspot.gr/2014/12/my-dear-secret-santa.html.

Μια μέρα κι ενώ περπατούσα ανυποψίαστη για να διεκπεραιώσω εξωτερικές δουλειές, ακούω μια φωνή...."κοπελιααααααά"

Γυρνώ και ποιόν να δω;;;; ...Τον ταχυδρόμο! (φτου και ήλπιζα να είναι επιτέλους αυτός ο "άγνωστος" με ένα μπουκέτο λουλούδια, που έδειχνε κάποτε μία διαφήμιση...)


"Εσένα έψαχνα" μου λέει! "Έχω κάτι για εσένα"!
"Πάρε τούτο το στυλό"! "Υπέγραψε εδώ"!
"Κάτσε να γυρίσω να ακουμπήσεις το χαρτί στη πλάτη"!
"Πάρε και την αλληλογραφία του γραφείου τώρα, για να μάθεις να μην πορτογυρίζεις"!

Έτρεξα πίσω στο γραφείο, όπου ο φάκελος έκανε, κατόπιν δικής μου παρότρυνσης, χαρακίρι...
Ξεπετάχτηκε ένα πουγκάκι που μέσα του έκρυβε ένα δαχτυλίδι με μία πέτρα από υγρό γυαλί στο χρώμα του μπλε των ονείρων μου και μία καρτούλα με ευχές!!!

Δημιουργός αυτού του υπέροχου δαχτυλιδιού και συνεπώς και ο μυστικός μου Άγιος, η Χριστίνα από το χρώμα!! Στο μπλοκ της θα βρείτε αμέτρητες υπέροχες δημιουργίες από κοσμήματα σε απίθανα χρώματα και σχέδια!!! Προς το παρόν θαυμάστε το δικό μου απόκτημα!!!

"Στο σπίτι που πήγα, βρήκα καινούργιους μπλε φίλους!!! Εδώ είμαι παρέα με το καπέλο!!!"


Εδώ είμαι παρέα πάλι με το καπέλο και το "χέρι"
Ευχαριστώ πολύ την Χριστίνα για τον πραγματικά υπέροχο δωράκι της κι εύχομαι σε εκείνη αλλά και σε όλη την μπλοκοπαρέα και μπλοκογειτονιά:

Καλά Χριστούγεννα, με αγάπη, υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα!!

38 σχόλια:

  1. Πανέμορφο καί πολύ εντυπωσιακό τό δαχτυλίδι σου Αλεξάνδρα μου!!
    Τό μπλέ είναι τό αγαπημένο μου χρώμα!Νά τό χαρείς τό δωράκι σου από τόν Secret Santa!!
    Καλά Χριστούγεννα καί καλές γιορτές!Νά περάσεις πολύ όμορφα μέ τούς αγαπημένους σου!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο δαχτυλίδι!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tυχερούλα!!!!!!!!!!!!!!!! Υπέροχο το δαχτυλίδι σου Αλεξάνδρα μου, μπράβο και στη Χριστίνα που το έφτιαξε και στο δώρισε! Αλήθεια τι έκανες και κέρδισες τέτοιο δώρο; Δε μου λες το μυστικό μπας και......Καλές γιορτές και...πάντα τέτοια! Φιλιά, ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχο!!! Μεγειά το δαχτυλίδι! Και μπράβο στη Χριστίνα για το υπέροχο δημιούργημα!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι Αλεξάνδρα, όπως και όσα φτιάχνει η Χριστίνα, λιτά και άκρως κομψά! Καλοφόρετο και πάντα τέτοιες εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το χρώμα της πέτρας του δαχτυλιδιού,όπως και το σχήμα του.Καλοφόρετο και πάντα ωραίες εκπλήξεις στη ζωή σου Αλεξάνδρα μου.Φιλιά και καλά χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ho ho ho!!!
    Have you been naughty or nice?????
    Χαίρομαι που σου άρεσε το δωράκι Αλεξάνδρα! Καλές γιορτές και πολλές-πολλές ευχές για έναν (ακόμη πιο) δημιουργικό 2015! Και του χρόνου να είμαστε καλά, να ξανα-ανταλλάξουμε δωράκια! :-)
    Ο Μυστικός σου Άγιος Βασίλης
    (κατά κόσμον Χριστίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικό!! Το χρώμα, το σχέδιο, όλα!!!
    Καλές γιορτές με πολλά δώρα, χαρές και καλό φαγητό!! χοχοχο

    Ελπίζω και του χρόνου να ξαναγίνει αυτό το παιχνίδι μιας και εγώ επίσης το ευχαριστήθηκα πολύ!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Para poli oreo to daxtilidi! Ta exo dei sto magazaki tis Xristinas kai einai ola yperoxa!
    Kala Xristougenna se olous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχα! ωραία ιστοριούλα και το δώρο τόσο όμορφο! Και του χρόνου Αλεξάνδρα. Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εκπληκτικο δαχτυλιδι, μινιμαλ και τοσο υπεροχο! με αγαπημενο χρωμα! πανεμορφες οι δημιουργιες της Χριστινας και εσυ τυχερη τρελο-νιντζα-αγιοβασιλιτσα-Αλεξανδρα που θα το χαρεις!!!!! φιλακια και καλες και τρελες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τι ωραίο δαχτυλίδι!!! υπέροχο μπλε!!! καλά Χριστούγεννα Αλεξάνδρα!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό το δώρο της φίλης σου!!!να το χαρείς και να περάσεις όμορφα τις γιορτές !!!
    Χρόνια πολλα Καλά Χριστούγενα !!!!!με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι Αλεξάνδρα !!!
    Καλά Χριστούγενα και χρόνια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. …… ….__/’\__
    ….. … ‘*◕‿◕*’
    …… …./.•*•.\¸
    ……… .. / ..\
    …….* `/’ ;& ;’\` *
    ……… , ტ * ˀᾣˁ,
    .* ….. /_oI%ტ_\ *
    ……..(`’–:o(_; _\
    …..* /`;–.,__ `-*’)
    …… ;@`o. O,ˀᾣˁ \ *
    *…. (`-)_ ტ;% ‘ˀᾣˁ\
    … ../`;–._”–._’ტ.ˀᾣˁ
    ..* /&*,()~o`;-.,'””`*)
    … /`,ტ ; & () o.*`;-‘;\
    .* (`””-.,_0 ˀᾣˁ ტ’ & ()\
    .. /—.,_ “”—-….—‘* )
    .. /@ ტ;o:;’—-,.__- __.’\
    *,&;ტ ˀᾣˁ % &^;~”`o;();
    ../; o^~; & ().o@*ˀᾣˁ;O.\
    ტ=”==””==,,,.,=”==”==ტ
    ___.- .—”#####”—…___.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραίο δαχτυλίδι!!!Κομψό και λιτό!! Καλά Χριστούγεννα Αλεξάνδρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραίο δαχτυλίδι !!!!! Να το χαρείς !!!!!
    Καλά Χριστούγεννα και ότι επιθυμείς !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να προστέσω κι΄εγώ αγαπητή μου Αλεξάνδρα
    ότι, στ΄αλήθεια, πρόκειται για ένα πάρα πολύ ωραίο δαχτυλίδι.
    Χρόνια σου πολλά. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά υπέροχο και εντυπωσιακό το δαχτυλίδι της Χριστίνας !!! Και πραγματικά υπέροχος και ο Secret Santa !!! Καλές γιορτές και χαρούμενα Χριστούγεννα Αλεξάνδρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφο και ξεχωριστό δώρο!
    Με γειά!
    Ευχομαι να περάσετε αξέχαστες γιορτές με χαρά κι αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαχαχαχα είσαι υπέροχο παιδί, υπέροχο και το δαχτυλίδι σου!!! Καλοφόρετο Αλεξάνδρα μου!!! Καλές γιορτές σου εύχομαι ολόψυχα, με υγεία και αγάπη!!! Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχο το δαχτυλίδι της Χριστίνας Αλεξάνδρα μου, καλοφόρετο!!! Πολύ απολαυστική η ανάρτηση! Ήθελα να σε ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για το υπέροχο δώρο σου και να σου ευχηθώ τα πιο όμορφα Χριστούγεννα! Πολλά φιλιά απ' όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν σου λέω τίποτα .. μονο αυτό .. ειναι το χρώμα μου.!!! τέλειο το δωράκι σου ... να το φοράς και να καμαρωνεις το δαχτυλίδι σου..παντα να είσαι τυχερή.. να έχεις ενα χαρουμενο καινουργιο χρονο με υγεια... με αγαπη ... και ναί!!!! πολλα πολλα χαμόγελα..Αλεξάνδρα μου... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σουπερ το δωρακι σου!
    Καλό ξημερωμα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αλεξάνδρα μου σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένα, Δημιουργικά και γεμάτα από Αγάπη!!!!Καλή Χρονιά και να περάσεις ονειρεμένα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά σου ευχόμαστε ,Αλεξάνδρα!!!!!Να περάσεις πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. A new year always brings new dreams, new goals, new challenges, but old friends always remain.
    ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Feliz Año Nuevo ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    \_2_/\_o_/\_1_/\_5_/
    ._|_..._|_..._|_.._|_

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή χρονιά με υγεία, πολλά χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή χρονιά!!! Υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή χρονιά, Αλεξάνδρα μου, με υγεία, αγάπη και χαρά!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχο χρώμα, λιτό σχέδιο, πανέμορφο σαν σύνολο! Με γειά και εύχομαι πολλά δώρα υλικά και μη μέσα στο 2015. Φιλιά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥
    ☆ º ♥ `•.¸.•´ ♥ º ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αλεξάνδρα μου , εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αλεξάνδρα μου Καλή χρονιά γεμάτη αγάπη υγεία και όμορφες δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά! Καλή χρονιά!!! Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ότι καλύτερο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι σου!! Καλοφόρετο!!!
    Καλή χρονιά με υγεία, χαρά και πολλές δημιουργίες!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά ο μυστηριώδης γενειοφόρος είναι τέλειο στη φώτο!
    Ακόμα γελάω!
    Καλοφόρετο το δαχτυλίδι σου!
    Εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...