15/4/14

Παλαιότερα έργα

Αποφάσισα να βάλω τα παλαιότερα μου έργα όλα μαζί σε μία ανάρτηση. Τα περισσότερα είναι ζωγραφισμένα σε φύλλο καμβά με ακρυλικά. Είναι και κάποια με λάδι ή και μικτή τεχνική. Τότε ήταν και η πρώτη φορά που πειραματίστηκα με λάδι και διαπίστωσα ότι αν θέλω να ζωγραφίζω με λάδια θα πρέπει καλύτερα να έχω κάποιο χώρο εξτρά για ζωγραφική. Να πιτσιλάνε τα χρώματα αμέριμνα και να μπορώ να απλώσω τη "πραμάτεια" μου άνετα. Νέφτια, αραιωτικά, πινέλα αριστερά - δεξιά, λάδια πάνω - κάτω...Δεν είναι για μη μου άπτου χώρους (π.χ. σαλόνια με παρκέ μη ιδιόκτητα). 


Αυτό είναι το πρώτο αφηρημένο που έφτιαξα στη ζωή μου. Ουσιαστικά ήταν εργασία για τη σχολή Διακόσμησης. Μας είχαν πει να φτιάξουμε κάτι σε στιλ Jackson Pollock. Είχα χρησιμοποιήσει ακρυλικά και σινική μελάνη σε φύλλο καμβά. Το χρονολογώ 2007 - 2008. Ακριβώς δυστυχώς δεν θυμάμαι και βλακωδώς δεν το έγραψα.

 Η κυρία δεξιά είναι από τα λίγα παλαιά μου έργα που μου αρέσουν...τόσο μάλιστα που την έχω βάλει και στο σαλόνι μου! Είναι λάδια και ακρυλικά μαζί σε φύλλο καμβά. Το ζωγράφισα το 2008
"Οι παπαρούνες" είναι και αυτές του 2008. Είναι μόνο λάδι πάνω σε φύλλο καμβά.
 Ακρυλικά σε τελαρωμένο καμβά. 2010
Ακρυλικά πάνω σε γυψοσανίδα. Τον ονόμασα "Τζίνι". Τζίνι ήταν η γατούλα μου που πέθανε ενός έτους (αδερφή του γατούλη Φοίβου που ζει και βασιλεύει). Είναι του 2010.
 Αυτός είναι ένας πίνακας 70x100cm σε τελαρωμένο καμβά τρισδιάστατος. 'Έχω χρησιμοποιήσει ακρυλικά, φύλλα χρυσού αγιογραφίας, πάστα διαμόρφωσης, χρώμα σε σπρέι και αποξηραμένα καλάμια. 2010

"Το δέντρο της ευχής" Ακρυλικά σε τελαρωμένο καμβά και "πετραδάκια" που έχω κολλήσει στις άκρες των κλαδιών. Επίσης του 2010. 

2 σχόλια:

  1. Ο πρώτος πίνακας με το αφηρημένο είναι πάρα πολύ ωραίος. Θα τον εκθέσεις κάποτε (μαζί με άλλους πίνακες σου);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ! Θέλω να τα εκθέσω κάποτε όλα, έστω και για την εμπειρία μόνο. Σε μία ομαδική έκθεση ας πούμε αλλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ. Θα βγάλω όμως άκρη σίγουρα κάποια στιγμή και θα κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...