15/12/14

DIY: Επιτραπέζιο φωτιστικό


Πριν από αρκετά χρόνια είχα αγοράσει ένα μεγάλο κεραμικό βάζο-"κολοκύθα" το λέω εγώ- δαπέδου. Μου άρεσε τότε η ιδέα ενός τέτοιου βάζου και στόλιζε για πολύ και καιρό το παλιό μου σπίτι με καλάμια που είχα μαζέψει από αγρούς που βρίσκονται στο δρόμο από Τρίκαλα για Καρδίτσα...

Για του λόγου το αληθές...
Όταν μετακόμισα πριν πέντε χρόνια στο νέο σπίτι, η κολοκύθα έπαιξε δευτερεύοντα ρόλο, κάπου μισοκρυμμένη, ώσπου πριν ένα χρόνο κοντά αποφάσισα να την κάνω φωτιστικό.



Τότε είχα βάψει την κολοκύθα κίτρινο καναρινί (αλλιώς το είχα στο μυαλό μου να βγει...), της φόρεσα ένα μαύρο καπέλο και την έβαλα και απέναντι από το κρεβάτι για να μου θυμίζει καθημερινά τη φράση 
"μα πως είσαι παιδί μου έτσι;"

Αλλά έχει ο καιρό γυρίσματα και ήρθε και η σειρά του πάλι!

Έβαψα την "κολοκύθα" δύο χέρια με λευκό πλαστικό χρώμα (αυτό για τους τοίχους) κι έτσι θάφτηκε το καναρινί δια παντός και άρχισα να πειραματίζομαι με τον στολισμό της βάσης μου με στολίδια φτιαγμένα από λευκό πηλό σε καλούπια.

Έτσι, γιουβέτσι, αλλιώς και αλλιώτικα
Όσο για το μαύρο καπέλο,
πήγε στο γραφείο και το αντάλλαξα με το λευκό που ήταν εκεί (είμαι σίγουρη ότι ο "χρήστης" του γραφείου θα αντιληφθεί την αλλαγή ακριβώς τη στιγμή που διαβάζει αυτές τις γραμμές...σίγουρα όχι πιο πριν).
Λευκό όμως πάνω - κάτω;; Δεν ήθελα και αποφάσισα να το ντύσω, χωρίς κόλλες όμως και τέτοια...


Πήρα χρυσό ημιδιαφανές ύφασμα, το έκοψα σε λωρίδες, σε στιλ ότι να 'ναι, και τα έδεσα με απλό κόμπο κάθετα στο καπέλο. Το μήκος από τις λωρίδες στους κόμπους που περίσσευε δεν το έκοψα τελικά, όπως σκόπευα, διότι με το που άναψα το φως μου άρεσαν πολύ τα "παιχνίδια" που έκαναν...

Στο κάτω μέρος προτίμησα τελικά να φτιάξω τριαντάφυλλα από καλούπια και μία κορδέλα που έφτιαξα εγώ (ατελείωτες κυριακάτικες ώρες χαράς με τον πηλό...)


Να πω την αμαρτία μου ούτε τώρα την βρίσκω "πανέμορφη", αλλά τουλάχιστον δεν είναι πια "τέρας". Νομίζω ότι θα δέσει ακόμη καλύτερα το αποτέλεσμα, εάν αλλάξω καπέλο. Το ιδανικό το σκέφτομαι μεγαλύτερο σε διάμετρο, όχι κωνικό και μεγαλύτερο και σε ύψος, ώστε να κρύβει εν μέρει τον μακρύ λαιμό της "κολοκύθας"...

Στο επόμενο γύρισμα του καιρού λοιπόν θα γίνει κι αυτό...

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

56 σχόλια:

  1. Αλεξάνδρα μου, είσαι καταπληκτική! Πολύ μου άρεσε η μεταμόρφωση της βαζο-κολοκύθας και η αλήθεια είναι ότι της χρειαζόταν....έτσι που ήταν! Για το καπέλο της θα προτιμούσα να δοκιμάσω τη λινάτσα, μ' αρέσει η ''αγριάδα'' και η απλότητά της σε συνδυασμό με το λευκό χρώμα. Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την λινάτσα είχα σαν αρχική επιλογή αλλά για να φαίνεται ωραία θα έπρεπε να μετρήσω σωστά για να ντύσω το καπέλο (αν δεν ήταν ελαφρώς κωνικό το καπέλο δεν θα ήταν κανένα πρόβλημα) και δεν με εμπιστεύτηκα την συγκεκριμένη στιγμή...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. έκανες την διαφορά να γίνει αισθητή στο χώρο σου,με ένα υπέροχο βάζο και στο χρώμα που λατρεύω.Τελικά είναι ωραία σαν ιδέα και η μεταμόρφωση επίσης...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το φωτιστικό μεταμόρφωσε κυριολεκτικά τον χώρο πάνω στη συρταριέρα όπου είναι, έδεσε και με τα υπόλοιπα που έχω ενώ το προηγούμενο ήταν σαν ξένο σώμα εκεί πάνω..
      Σ΄ευχαριστώ Μαρία μου, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Εντάξει! Τόσο ευφάνταστη μεταμόρφωση σου μιλάω ειλικρινά ούτε που θα την φανταζόμουν. Είναι υπέροχο και πράγματι το παιχνίδισμα που κάνουν οι κόμποι στο καπέλο δίνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον... Χίλια μπράβο Αλεξάνδρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρίσκεις;;; :) Χαίρομαι που το λες εσύ που σε αυτά τα πράγματα είσαι μαέστρος!!!
      Σ΄ευχαριστώ Χριστίνα μου!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Εμένα το καπελάκι με τα παιχνιδίσματα που κάνει ,μου αρέσει πάρα πολύ!Όσο για τον πηλό ,μια ζωή παλεύω μαζί του για να φτιάξω κάτι της προκοπής ,αλλά δεν μου βγαίνει της γυναίκας.Oυφ!δες και μόνη σου.
    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2014/11/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα την θυμάμαι την ανάρτηση σου!!!
      Μην παραλείπεις όμως το γεγονός ότι εγώ χρησιμοποίησα καλούπια για να τα φτιάξω που γίνονται έτσι σχεδόν από μόνα τους!!
      Σ΄ευχαριστώ Αλέκα!! Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  5. Χαράς την υπομονή μου Αλεξάνδρα!!!!! Φαντάζομαι πόσο χρόνο θα πήραν να ετοιμαστούν όλα τα στολίδια από πηλό!!!! Πάντως και με το καναρινί (που είναι φανταστικό χρώμα, ειδικά με το μαύρο καπέλο που το συνδύασες) αλλά και με την νέα εμφάνιση στο πιο ρομαντικό είναι καταπληκτική η μεταμόρφωση από το βάζο που ήταν αρχικά! Όσο για το καπέλο κι εγώ νομίζω πως θέλει ένα μεγάλο κυλινδρικό που η διάμετρός του να ξεπερνά αυτή της βάσης! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήραν αρκετό χρόνο, κυρίως λόγω ποσότητας...αλλά σάμπως είχα να κάνω και τίποτα καλύτερο εκείνη την Κυριακή;;;; χαχαχα
      Το καναρινί μου αρέσει τόσο σαν χρώμα, αλλά δεν μου "έκατσε". Έχει σαν χρώμα μία ποπ νότα και δεν ταίριαζε καθόλου στιλιστικά με τα υπόλοιπα...
      Λες να το δω και με τόσο μεγάλο καπέλο;;; Ουσιαστικά λες ο όγκος να μεταφερθεί προς τα επάνω...θα το ψάξω να δω πως θα φαίνεται...
      Σ΄ευχαριστώ Δήμητρα, καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια η μεταμόρφωση τής κολοκυθάς!!Τής άλλαξες τά φώτα Αλεξάνδρα μου!!!
    Εγινε πολύ ρομαντική καί σικάτη μέ τά πήλινα τριανταφυλλάκια!!!Καί τό καπέλο έγινε φανταστικό!!!
    Η ιδέα σου μοναδική!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρειαζόταν η άμοιρη!!!
      Το ρομαντικό στιλ με τα τριαντάφυλλα μου άρεσε κι εμένα πάρα πολύ, γιαυτό διάλεξα εν τέλει αυτά!!
      Σ΄ευχαριστώ Ντίμη μου, καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  7. Η κολοκύθα έγινε πριγκίπισσα Αλεξάνδρα μου! Πολύ μου αρέσει η μεταμόρφωση! Η ιδέα σου να προσθέσεις στολίδια από πηλό ήταν τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Κατερίνα μου!! Ο πηλός έχει αποδειχτεί σε τρελό "γκατζετάκι"...:))

      Διαγραφή
  8. Τέλεια μεταμόρφωση !!!!! Μπράβο !!!!!!
    Συμφωνώ μαζί σου, να αλλάξεις το καπέλο !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ράνια!!! Το καπέλο είναι η επόμενη πρόκληση...!!!
      Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  9. Με τον πηλό έχω άψογη σχέση!Η μεταμόρφωση σου όμως είναι πανέμορφη!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η αλλαγή της κολοκύθας Αλεξάνδρα!!!!Η ιδέα να βάλεις ανάγλυφα σχέδια στη βάση της πολλή έξυπνη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αει καλα...ποσο καιρο το παλευες καμαρι μου???? σε θαυμαζω και για την υπομονη σου και για το ταλεντο σου! τεραστια αλλαγη!!!!! πολυ κιουτ εγινε και δε φαινεται σε τιποτα οτι βγηκε μετα απο πειραματα και δυο "αλλαξιες"!!! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεις εβδομάδες το λιβάνιζα, κανένα δίωρο - τρίωρο να αφιέρωσα το πολύ πολύ, νομίζω, δεν θυμάμαι, ποιός;;; :)))))
      Σ΄ευχαριστώ Ζήνα!!!

      Διαγραφή
  12. Αλεξάνδρα μου
    εξαιρετική η μεταμόρφωση της "κολοκύθας"
    Είχα σκοπό να κάνω την παρατήρηση του επιλόγου σου,αλλά αφού το βλέπεις κι εσυ,είμαι σίγουρη θα την μεταμορφώσεις σε ΚΟΥΚΛΑ που δε θα της λείπει τίποτα πια
    Πραγματικά τ άξιζε.
    Καλό σου ξημέρωμα
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω κάποια πειράματα, με την πρώτη ευκαιρία, για να φτιάξω η ίδια ένα καπέλο από την αρχή μέχρι το τέλος. Το πολύ πολύ να μην πετύχει και τελικά να αγοράσω ένα...Καπέλο πάντως θα αλλάξει!!! :)
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Χαρά!!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Τι να πω... δεν φαντάστηκα.. Βλέποντας την φωτογραφία λέω.. ωραία λάμπα!!! Ας μπω να δω τι έκανε.. και βλέπω βάζο!! :))) Εμένα πάντως μου αρέσει η νέα δουλειά της κολοκύθας, αν και νομίζω πως ένα μεγαλύτερο καπέλο είναι αναγκαίο!! Και με την λινάτσα που σου πρότεινε η κοπέλα θα δείχνει ωραίο!! Και το στολίδι πηλός-κορδέλα είναι απίστευτο ;)
    Καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα!!
    ΥΓ Όταν τελειώσεις έχω κάτι λαμπατέρ να μου δώσεις ιδέες.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τη λινάτσα πιστεύω κι εγώ ότι θα δείχνει πολύ ωραίο!! Για να δούμε πότε θα το φτιάξω...
      Η κορδέλα ήταν ιδέα-φλασιά. Δεν είναι τέλεια βέβαια αλλά από την άλλη είναι και πολύ καλύτερη από αυτή που έφτιαξα αρχικά όταν πειραματιζόμουν με τα στολίδια...
      Σ΄ευχαριστώ Ελεάνα!!! Περιμένω να δω τα λαμπατέρ σου να τους αλλάξουμε τα φώτα!!! :)

      Διαγραφή
  14. τι λες βρε παιδι μου..........απιθανη εγινε η κολοκυθα......εεεεεεεεε το φωτιστικο ηθελα να πω......μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο..........χοοοχοχοχοοο.............πονηριες των ξωτικων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξάνδρα μου καλή σου μέρα και καλή βδομάδα.
    Η λάμοα σου είναι ένα μικρό αριστούργημα.
    Υπέροχο κατασκεύασμα.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ντένη μου για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλό υπόλοιπο εβδομάδας!!!

      Διαγραφή
  16. Καλά, έσκισες! Η αλλαγή της αλλαγής! Πόσο μου αρέσει να μεταμορφώνονται τα καθημερινά μας αντικείμενα και μάλιστα όχι μία, αλλά δύο φορές! Στο κιτρινο, αν και δεν είναι από τα χρώματα που συμπαθώ, ωραίο βγήκε, γιατί έκανε αντίθεση με το μαύρο. Το λευκό τώρα, το άλλαξε τελειως και τα πήλινα στολίδια μοιάζουν ένα με τη βάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή αμφέβαλα αν θα είναι τα στολίδια στην ίδια απόχρωση της βάσης και ήμουν "έτοιμη" να τα βάψω. Όταν στέγνωσε όμως τελείως ο πηλός είδα ότι δεν χρειάζεται!! Οπότε κομπλέ!!
      Σ΄ευχαριστώ Ελεάνα μου και καλή σου ημέρα!!!

      Διαγραφή
  17. Απίστευτο!!!! Έγινε τέλεια η κολοκύθα και αν άφηνες σκέτη τη φωτό αντε να το καταλάβουμε!!!! Συγχαρητήρια λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά που είχα φωτογραφία στην αρχική της μορφή. Κατά τύχη σε ένα γενικό πλάνο του σαλονιού στο παλιό μου σπίτι...
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Κική!!!!

      Διαγραφή
  18. Εγώ πάλι, την βρίσκω πανέμορφη, Αλεξάνδρα μου!!!! Μην την πειράξεις ξανά, εντάξει;;;; :))) Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες;;; Δύσκολα μου βάζεις!!! :)))
      Την βάση δεν θα την ξαναπειράξω (νομίζω...χαχαχα), αλλά το καπέλο κάποια στιγμή θα αλλάξει σίγουρα...
      Σ΄ευχαριστώ Ειρήνη μου, φιλάκια κι από εμένα πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Αλεξάνδρα μου πανέμορφη η λάμπα!!! Στην αρχή νόμισα ότι την είχες αγοράσει έτσι. Που να φανταστώ ότι ήταν βάζο- κολοκύθα! Μου άρεσε και πριν σε μαύρο και κίτρινο αλλά τώρα το απογείωσες! Και το ύφασμα που έβαλες αλλά και ο πηλός τέλεια ιδέα!!! Τα έκανες όλα απίθανα. Με το καπέλο έχεις δίκιο. Με ένα μεγαλύτερο θα έδειχνε ακόμη καλύτερο. Μπράβο Αλεξάνδρα μου, συγχαρητήρια!!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Θάλεια μου!!!
      Για το καπέλο έχω μια ιδέα τι μπορώ να κάνω χωρίς να ξοδευτώ αλλά πρέπει να το μελετήσω και να πειραματιστώ πρώτα..είναι από τις ιδέες που σκέφτεται κανείς ότι είναι πολύ ωραίο για να είναι αληθινό!!! Αν πετύχει θα το δούμε..
      Καλό σου βράδυ!!!!

      Διαγραφή
  20. Κούκλα την έκανες Αλεξάνδρα μετά το λίφτινγκ αν και εμένα και στο κίτρινό της μου άρεσε, μόνο κάτι να δέσει το πάνω με το κάτω μου φαίνεται ότι έλειπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο, καλό ήταν και το κίτρινο αλλά δεν "έδενε" με τον χώρο...
      Σ΄ευχαριστώ και καλή συνέχεια!!

      Διαγραφή
  21. Η αλλαγή της κολοκύθας βάζο λαμπατέρ... έγινε τέλεια.. τα σχέδια από πηλο έγιναν πολύ ωραια.. και αλλαξαν όλο το στίλ της..!! μπραβο σου Αλεξάνδρα που της έδωσες μια δευτερη ευκαιρία.. θα σου χρωστα ευγνωμοσύνη χι.χι. να είσαι κλα και να περνας ακομα καλύτερα... να έχεις χαρουμενες γιορτινες μερες..!!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα σχέδια από πηλό τους έχω πολύ μεγάλη εκτίμηση!!! Συνέχεια προσπαθώ να σκαρφιστώ τρόπους να τα χρησιμοποιήσω!!! :)
      Σ΄ευχαριστώ πολύ, να έχεις κι εσύ χαρούμενες γιορτές!!!

      Διαγραφή
  22. Τεράστια αλλαγή,έγινε καταπληκτική,μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ρένα!!!
      Καλές γιορτές και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  23. αχαχαχαχα! καταπληκτική σε βρίσκω! Από την αρχή ως το τέλος κι όσες αλλαγές της έκανες! Σούπερ!
    Μπράβο σου Αλεξάνδρα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καταπληκτική μεταμορφωση, με τα τριαντάφυλλα μου άρεσε περισσότερο απο όλα!το καπέλο πιστε'υω πως πρέπει να αλλάξεις ,αλλά μην κρύψεις τον λαιμό γιατί δίνει στύλ!!καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καπέλο θα αλλάξει, το πήρα απόφαση!! (το πότε βέβαια είναι μία άλλη ιστορία!!)
      κι εμένα με τα τριαντάφυλλα μου άρεσε περισσότερο!!
      Σ΄ευχαριστώ Helen και καλώς ήρθες!!!!

      Διαγραφή
  25. η μεταμόρφωση είναι εξαιρετική!Γειά στα χέρια σου!
    Συμφωνώ με το καπέλο! Νομίζω κι εγώ θα του πήγαινε κάτι άλλο!
    Περιμένουμε το update όταν θα το κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Μάρθα!!! Απ΄ότι βλέπω σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι το καπέλο πρέπει να αλλάξει!!
      Ε! θα αλλάξει, που θα πάει;

      Διαγραφή
  26. Εξαιρετική ιδέα!!! Μπράβο σου Αλεξάνδρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η μεταμόρφωση είναι υπέροχη, μπράβο βρε Αλεξάνδρα χρυσά είναι τα χεράκια σου σε όλα, Συμφωνώ και εγώ για τον πολύ μακρύ λαιμό ότι πρέπει να κρυφτεί, όσο για το μαύρο καπέλο που μετακόμισε, προφανώς στο σύζυγο αναφέρεσαι......χαχαχαχα όλοι τους πολύ παρατηρητικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα σε ποιόν άλλο;;; Από παρατηρητικότητα άλλο τίποτα!!!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ Τούλα για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  28. Καταρχήν χαίρομαι που σε ανακάλυψα! κατά δεύτερον μάλλον κρατάμε από τα ίδια μέρη, καταγωγή από Καρδίτσα εγώ! Και στο προκείμενο τώρα:η λάμπα έγινε φανταστική! έπρεπε να είχα δει αυτό το ποστ πριν χαρίσω μια ανάλογη δική μου ''κολοκύθα''!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μάχη στο "σπιτικό" μου!!!!
      Ίσως σε απογοητεύω, αλλά δεν έχω καταγωγή από την Καρδίτσα. Είμαι από την Κω! (Όπως και να έχει και τα δύο από Κ αρχίζουν!!! :)))
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Κρίμα για την δική σου "κολοκύθα", αλλά που ξέρεις ίσως βρεις κάποια στιγμή κάτι άλλο να αξιοποιήσεις!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...