13/6/17

Pink Cockatoo

Ανέκαθεν μου άρεσαν πολύ οι παπαγάλοι!
Τους έχω ιδιαίτερη συμπάθεια!
Είναι όμορφοι, πολύχρωμοι, χαριτωμένοι, ναζιάρηδες και πολύ περίεργοι.
Σε περιεργάζονται με ένα βλέμμα που φωνάζει: Ποιος είσαι εσύ;;; Τι θες;;; ε;; ε;; ε;;; Ε;;;;;;

Ροζ Κοκατού είδα για πρώτη φορά στο Αττικό Πάρκο και αμέσως σκέφτηκα: Εσάς σας θέλω σε καμβά!
Τα Cockatoo έχουν πολύ δυνατό ράμφος, οπότε, αν τυχόν δείτε κάποιο από κοντά προσέξτε τα δαχτυλάκια σας για να μη σας τα μαγκώσει!

Ακρυλικά και αυγοτέμπερα. Τελάρο deep edge, 40x50cm
Εσάς σας αρέσουν οι παπαγάλοι;; (Ο άνδρας μου π.χ., μου απάντησε με ένα ξεκάθαρο όχι και μάλιστα για τους λόγους που εγώ τους συμπαθώ! χαχαχα τελικά τα ετερώνυμα έλκονται....)
Τους "δικούς μου" πάντως τους συμπαθεί! Κι εννοώ τόσο τον σημερινό pink cockatoo όσο και τους δύο Macaw και τον έναν Tucan που είχα φτιάξει στον πίνακα που ανάρτησα με τον τίτλο Ταξίδι στον Αμαζόνιο, όσο και αυτούς που δεν γνωρίζετε εσείς ακόμη και θα σας παρουσιάζω-αναρτώ σταδιακά στο μέλλον! 

Στον πίνακα αυτόν χρησιμοποίησα και αυγοτέμπερα (το φύλλο είναι ζωγραφισμένο με αυγοτέμπερα)
Κι αυτό μέρος των πειραματισμών μου είναι μιας και προσπαθώ να δοκιμάζω κι άλλα υλικά εκτός από ακρυλικά. Πρέπει να πω ότι και αυτό το υλικό μου ταιριάζει και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα και στο μέλλον όπου και όποτε με βολέψει! (γιουχού, τρελή χαρά!)

Αυτά τα ολίγα από εμένα και πάλι
κι ένα μεγάλο ευχαριστώ τόσο για την επίσκεψή σας όσο και για τυχόν σχόλια σας!!
Πολλά φιλιά, καλημέρα και καλή εβδομάδα!!


5 σχόλια:

  1. καλημέρα!
    καλέ αυτός μοιάζει σαν αληθινός!νομίζεις ότι θα ξεπηδήσει από την οθόνη και θα σου πατήσει μια δαγκωματιά!
    μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφος παπαγάλος. Έντονα χρώματα και βλέμμα καθηλωτικό! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ εντυπωσιακό έργο με ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων, πραγματικά η τέχνη μπορεί να μας ταξιδεύει παντού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδα πρόσφατα στο Αττικό Πάρκο και εγώ και με εντυπωσίασε το ροζ του! Πολύ καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πω πω, καταπληκτικός ο παπαγάλος σου Αλεξάνδρα μου και τι φοβερή έκφραση του έχεις δώσει!! Εξαιρετική δουλειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...